Presudom Višeg suda u Beogradu od 05.09.2017.god., Goran Milošević PRAVOSNAŽNO OSLOBOĐEN optužbe za uvredu po privatnoj tužbi Milenka Cakovića i Darka Savića. NOVO NOVO NOVO - Presudom Višeg suda u Beogradu od 03.03.2020.Goran Milošević ponovo PRAVOSNAŽNO OSLOBOĐEN po drugoj privatnoj optužbi za uvredu Milenka Cakovića.

Укупно приказа странице

7. август 2016.

Dr Dzekil i g-din Hajd u režiji J.P.''Putevi Srbije''

  

   Za razliku od ovog dela (dr Jekyll and mr Hyde), gde doktor - naučnik, istraživač a pre svega pozitivan čovek blage naravi i lepih manira otkriva napitak koji će ga transformisati u višestruko jaču njegovu suštu suprotnost (izrazitog negativca), naredni primer iz J.P.''Putevi Srbije'' razotkriće još jedan deo u nizu radnji rukovodstva naplate putarine (dir Milenka Cakovića), koje imaju zajednički cilj - uništavanje onih koji ukazuju na nezakonite radnje u J.P.''Putevi Srbije''. 

   Dr Dzekil je u visoku fazu negativizma došao popivši novootkriveni napitak. Šta je ''doktor'' Caković ''popio'', pa je dobio moć da nesmetano zloupotrebljava svoju visoku funkciju u J.P.''Putevi Srbije'' na štetu svih običnih radnika a u ličnu korist, ne znam, ali znam da ga njegove skrivene radnje opisuju kao sasvim drugačiju osobu od one sa kojom se u javnosti predstavlja.  

   U ovom primeru, videćete na koji način sam se borio da sačuvam zdrav razum, poljuljan pod teretom ogromnog pritiska (mobinga) iz J.P.''Putevi Srbije'', ali i šta je rukovodstvo naplate putarine u određenim trenucima činilo kako bi me omalovažavalo i predstavilo kao prevaranta.

   Dakle, kada sam javno zatražio na uvid diplome pojedinih rukovodioca u naplati putarine u nameri da ih uporedim sa svojom (jer su za moju diplomu tvrdili da je nedovoljnog nivoa za napredovanje u službi), počinju ataci na mene sa svih mogućih mesta u J.P.''Putevi Srbije''. To pokazuje koliko J.P.''Putevi Srbije'' nije od interesa (smeta!) da čovek poput mene dođe na rukovodeće funkcije u nadzoru ili organizaciji naplate putarine.  Odmah sam preraspoređen na drugo (neodgovarajuće) radno mesto, što je standardna opcija u takvim situacijama, ali je i započeta sveopšta satanizacija i negiranje svega što sam ikada dobro uradio u J.P.''Putevi Srbije''. Naravno da sam bio iznenađen takvom reakcijom, jer ko bi očekivao da bi se posle svega neko osmelio da za sve ono što se pred očima javnosti događalo, sada tvrdio da se to u stvari nikada nije desilo a uporedo s'time očigledno krši zakon ili ga selektivno primenjuje.
   Ovakva situacija značajno se odrazila na moje zdravstveno stanje. Međutim, rukovodstvo naplate putarine, zaboravilo je temu mog diplomskog rada (Stres na radnom mestu i predlog mera za unapređenje), za koju je usput budi rečeno, dir Caković izneo oštro negodovanje i tražio da promenim temu, kako bi eventualno dobio podršku i pomoć pri realizaciji iste, jer se tema obrađivala u okviru J.P.''Putevi Srbije''. Ipak, završio sam taj diplomski rad i bez pomoći dir Cakovića (na njegovu žalost), i pri tome dosta toga naučio, za razliku od njegovih novopečenih saradnika. Život je takav i za kratko vreme nakon diplomiranja, našao sam se u situaciji koja me je psihički dosta pogodila. Suočen sa bezočnim lažima, prevarama, manipulacijama i sličnim pritiscima pokušavao sam da doprem do najviših rukovodećih nivoa u J.P.''Putevi Srbije'' (gen.dir Zorana Drobnjaka) ali i samog resornog ministarstva (resornog ministra). Gde god da sam se obraćao, nailazio sam na suprotne (lažljive) tvrdnje (odbrane) dir Milenka Cakovića. 




   Što se tiče mog bolovanja, u početku je tvrdio da se svugde hvalim kako mogu na bolovanje da idem kad god hoću i koliko hoću jer imam jake veze i sa takvom pričom stalno tražio reviziju mog bolovanja (što ja u početku nisam znao), da bi ja kasnije po saznanju za takve priče u jednom navratu (dok sam još bio radno angažovan) uz jedan dopis kao prilog dao i ocenu mog zdravstvenog stanja u nadi da će prestati sa tim širenjem laži. Nakon toga, Caković koristi taj dopis - prilog, čita ga na sastancima i tumači, kako bi me svugde predstavljao kao psihički nestabilnog (ludog) čoveka, koji ne zna šta radi. 

Poslednji zahtev dir Cakovića za revizijom mog bolovanja:


Revizija (Ocena) bolovanja Drugostepene komisije:


   Nakon stručnog otklanjanja svih sumnji u verodostojnost bolovanja, Caković menja taktiku i svugde (na sastancima ali i šire - u poslovnom i društvenom okruženju) predstavlja me kao psihički neuravnoteženu osobu, tumači nalaze stručnjaka i omalovažava sve ono što ja tvrdim. Ovo je još jedan dokaz o kršenju zakona od strane dir Cakovića na štetu radnika a u korist rukovodstva J.P.''Putevi Srbije''.

  

   Ova agonija završava se sa prestankom bolovanja i javnim obraćanjem preko twitter-a Aleksandru Vučiću i Zorani Mihajlović i mojih zahteva da po službenoj dužnosti reaguju i provere moje navode. To je bio razlog da mi J.P.''Putevi Srbije'' otkaže ugovor o radu tj. dodeli OTKAZ

   Danas se nalazim u sudskom postupku protiv Rešenja o otkazu ugovora o radu J.P.''Putevi Srbije'', ali i Tužbom Milenka Cakovića i Darka Savića zbog moje javne uvrede njihove ličnosti. O ovim sudskim postupcima biće više reči nakon pravosnažnog rešenja - presude. 

   Kao što se i ispod naslovne fotografije ovog bloga kaže, 
cilj svih ovih tema nije vređanje bilo koga, već iznošenje istine i razotkrivanje prevara i manipulacija u J.P.''Putevi Srbije''.   

Nadam se da će javnost na pravi način oceniti moju borbu i kad-tad izvršiti pritisak na vlast u Srbiji da prestane sa podrškom ovakvim parazitskim rukovodiocima u J.P.''Putevi Srbije''.

Нема коментара:

Постави коментар